Personaaltreening

Personaaltreeneri konsultatsioon tuleb kasuks igaühele, kellel puuduvad piisavad teadmised, et iseseisvalt treenida ja oma treeninguid õigesti juhtida. Personaaltreener oskab anda nõu ja suuniseid nii algajatele kui ka edasijõudnud treenijatele. Temalt saadud teadmisi ja oskusi rakendades on tulemus kindlasti tõhusam.

Personaaltreening on turvalise, eesmärgipärase ja tulemusliku jõusaalitreeningu teejuht. Treener koostab konkreetsele inimesele mõeldud tasakaalustatud treeninguprogrammi. Tänu vahetule kontaktile treeneriga võib treenija olla kindel, et programm vastab tema ootustele ning koosneb just neist harjutustest, mis aitavad jõuda püstitatud eesmärgini, olgu selleks siis väiksem kaal, suurem lihasmass või parem füüsiline vorm.

Personaaltreeneriga tehtaval koostööl on mitu olulist eelist.

Koostöö eelis Personaaltreeneri tegevus
Motivatsioon Treeneri juuresolek, toetus ja huvitavalt üles ehitatud treening aitavad vältida treeningutüdimust ning motivatsioonikadu
Individuaalne treeninguprogramm Terviseprobleemi, vigastuse või kindla eesmärgi korral aitab treener leida sobiva harjutuskava ja treeningustiili
Tehniliste oskuste parandamine Kui inimene tegeleb mõne kindla spordialaga, võib treener talle õpetada just selle ala harrastamiseks vajalikke treeningutehnikaid
Efektiivsus Treener aitab keskenduda eesmärgile ja vältida aja raiskamist ebatõhusale treeningule
Algaja treenija nõustamine Treener tutvustab spordiklubi võimalusi ning paneb kokku lihtsa ja tõhusa treeninguplaani, et inimene julgeks spordiklubis treenida ning oskaks otsustada, mis on just talle õige
Treeninguseisakust üle saamine Kui treenija vorm ei ole pingutustest hoolimata juba pikka aega paranenud, toob treener treeningurutiini vaheldust ja aitab inimesel keha edasi arendada
Üksi hakkama saamine Kui inimene soovib õppida treeninguplaani ise koostama, tasub mõni aeg teha koostööd treeneriga. Nii saab treenija teada põhitõed, mida ta vajab iseseisvaks treeninguplaani koostamiseks
Ohutu treenimine Tihti hindame end üle ja teeme endale kasu asemel kahju. Ka enda oskuste ja suutlikkuse alahindamine ei aita jõuda soovitud eesmärgini. Treener annab inimese hetkevormi ja suutlikkuse kohta objektiivset tagasisidet
Kaalukaotus Arvestades treenija elustiili, maitse-eelistusi ja võimalusi, annab treener nõu, kuidas toituda ning kuidas sammhaaval elustiili tervislikumaks muuta

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus