Eritreeningud

Need treeningud pakuvad vaheldust tavapärastele rühmatundidele. Treeningud toimuvad Audentese staadionil või maadlussaalis.

Tunniplaanis on eritreeningud märgitud mustaga.

Treening Kirjeldus
Jooksutreening 75

Jooksutreening 75 on 75-minutiline tõhus treening, mille käigus arendatakse vastupidavust ja jooksutehnikat.

Tund algab soojendusjooksuga. Seejärel joostakse eri pikkusega lõike, mille vahele jääb taastav jooks. Tund lõpeb lõdvestava jooksu ja venitusharjutustega.

Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule.

 Ringtreening 75

Ringtreening 75 on 75-minutiline kergejõustikuhalli treening, kus tehakse harjutusi nii ala- kui ka ülakehale, arendades vastupidavust ja lihasjõudu. Tunnis rakendatakse eri tehnikaid ja mitmesuguseid vahendeid (hüpits, hüppekastid, vabad raskused, varbsein, kummilindid, kiirusredel jmt).

Treeningul ei kasutata taustmuusikat ega mikrofoni ning rühm on väiksem – tänu sellele jõuab treener osalejateni individuaalsemal tasandil kui tavapärasel rühmatreeningul. Tund on jõukohane peaaegu kõigile trennihuvilistele, sest ebasobiva harjutuse saab vajaduse korral sobivamaga asendada.

Thai Boxing

Thai Boxing on intensiivne ja tõhus võitluskunstidel põhinev tund. Treeningvahendina kasutatakse poksikotte, poksikindaid, jalakaitsmeid ja lapa’sid.

Tund sobib nii meestele kui ka naistele.

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus