Keha ja meele treeningud

Tunnid sobivad kõigile, parandades liikuvust, painduvust ja keskendumisvõimet. Hea enesetunde ja vaimse tasakaalu leidmine on tempokatele treeningutele mõnus vaheldus.

Tunniplaanis on keha ja meele treeningud märgitud kollasega.

Treening Kirjeldus
Barre

Barre on kombinatsioon balletist ja pilatesest. Tund on aktiivne ja liikuv ning toimub rütmika muusika saatel. Harjutustesse on kombineeritud kahe eri stiili tehnika. Barre tunnis treenitakse kõiki lihasegruppe: hea koormuse saavad käed, jalad, kõht ja selg. Kasvatatakse ka vastupidavust ja võhma. Barre harjutustes on kasutusel stange.

Treeningule on oodatud osalema nii algaja kui edasijõudnud treenija. Eelteadmisi balletist ja pilatesest ei ole vaja.

bodyART®

bodyART® on Robert Steinbacheri loodud funktsionaalne keha ja meele treening, mis põhineb viiel traditsioonilisel Hiina meditsiini elemendil. bodyARTi tunnis on eri harjutused ja hingamine sulatatud ühtseks tervikuks. Harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, idamaistest tehnikatest kui ka tavapärasest jõutreeningust. Vastandite seaduspärasus – yin ja yang – on tunnis olulisel kohal: pingutusele järgneb lõdvestus ja sissehingamisele väljahingamine.

bodyARTis ei kasutata keerulist koreograafiat ega sooritata sammukombinatsioone: iga osaleja töötab omas rütmis ja oma hingamisega.

BODYBALANCE® BODYBALANCE® kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. BODYBALANCE® parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda.
Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.
Body Mind Therapy Body Mind Therapy tund seob lahutamatuks tervikuks füüsilise keha, meeled ja teadvuse. Treening põhineb teadmisel, et meie keha on energiasüsteem, mille me ise loome oma teadvuse jõuga. Keha on igas olukorras inimese sõber, kes püüab talle edasi anda infot ning väljendab inimese tundeid, mõtteid ja emotsioone. Tund aitab treenijal harjutuste ja hingamise kaudu saavutada paremat kontakti oma kehaga ning õpetab ajapikku kuulama keha sõnumeid. Tehakse harjutusi ja venitusi, mis pärinevad sellistest süsteemidest nagu jooga, qigong, Shindo jt. Suur tähelepanu on hingamisel, mis loob kehaga ühenduse, vabastab ja lõdvestab. Tund kestab 75 minutit ja sobib kõigile.
EnergyFlow EnergyFlow põhineb väga lihtsatel tasakaalu-, jõu-, venitus- ja energeetilistel harjutustel. Lihastoonust ja energiataset tõstev treening on sobilik algajatele ja edasijõudnutele, naistele ja meestele. Tunnis sooritatakse mantrate, aafrika trummimuusika ja teiste energeetiliselt laadivate muusikastiilide saatel ida- ja lääne treeningsüsteemide harjutusi, mis tekitavad kehas ja meeltes magususe tunde. EnergyFlow on kombineeritud süsteem, millesse kuuluvad hiina traditsioonilse võimlemse, yoga, shindo ja fitness harjutused. Lisaks veel hääleharjutused, mis vabastavad kehast ja meeltest pinged ning mille tulemusena saavad osalejad võimsa energialaengu. Tunnis osalemine toimub paljajalu või sokkides.
Hatha Yoga Hatha Yoga pakub sügavamalt mõtestatud füüsilist treeningut. Tunnis tehtavaid staatilisi füüsilisi harjutusi nimetatakse asana’deks. Need on kergelt venitavad või pingutavad asendid, mis ei nõua suurt füüsilist jõudu. Rõhk on rahulikul hingamisel ja lõdvestumisel.
Tunni lõpuks saavutatakse meeldiv füüsiline, vaimne ja hingeline rahu. Pidevalt harjutades suureneb lihaste toonus ja vastupidavus, paraneb keha painduvus ja tasakaal ning kasvab keskendumisvõime.
Helirännak Helirännak on sisekaemus, teraapia helidega. Tunnis osaleja eesmärk on meeli rahustades jõuda parema mõistmiseni, aga ka lihtsalt lõõgastuda, rahuneda ja puhata. Helirännakul osaleja heidab matile pikali ja laseb helidel sügavale iseendasse kanduda. Rännakul aeg peatub ning keha ja vaim viibivad sügavas rahuseisundis. Helid luuakse trummide, helikellade ja teiste instrumentidega. Usaldades ja tajudes ennast ning teisi, sünnib igakord ainulaadne ja vajalik rännak.
Helirännakule on oodatud kõik.
Pilates Pilatese treeningul arendatakse spetsiaalse hingamistehnika abil süvalihaseid, mis hoiavad õiget kehaasendit. Tugevad kõhu- ja seljalihased kaitsevad lülisammast ning siseelundeid. Pilates aitab parandada ka seljavaevuseid.
Harjutusi sooritatakse alati kindlas järjekorras, lihtsamast keerukamani. Treening ei koorma liigeseid.
Power Yoga Power Yoga põhineb ashtanga-joogal. Treeningul liigutakse ühest asendist ehk asana’st teise ilma puhkuseta. Tund on füüsiliselt raske. Treeningu käigus tugevdatakse ja venitatakse lihaseid, pöörates seejuures tähelepanu õigele hingamisele. Tunni lõpuks saavutatakse hea enesetunne.
Treening nõuab pingutust ka füüsiliselt heas vormis meestelt, kes harilikult keskenduvad vaid jõutreeningule.
Seljajooga

Seljajooga aitab vabaneda seljavaludest. Selg tasakaalustab keha luude, liigeste, lihaste ja närvide tööd ning nende tegevus omakorda mõjutab meie keha asendit, liikumist ja üldist tervislikku seisukorda. Seljajooga on mõeldud igaühele, kes soovib ennetada või vähendada seljavalusid, parandada lülisamba liikuvust ning tugevdada oma seljalihaseid. Lisaks lülisambale töötame ka teiste rühti hoidvate lihaste ja pinges piirkondadega. Igale osalejale lähenetakse personaalselt, lähtudes tema probleemist.

Seljajooga sobib nii edasijõudnud praktiseerijale kui ka inimesele, kellel pole varem joogaga kokkupuudet olnud.

Seljateraapia Seljateraapia harjutusi sooritades saab inimene kontakti iseenda varjatud poolega. Samuti pakub ta neid harjutusi tehes enesele turvatunnet ja suurendab elujõudu.
Seljapinged ja -valud valmistavad muret paljudele. Samas on olemas lihtsad asendid ja harjutused, mida esimeste valusümptomite ilmnedes kasutusele võtta. Nende igapäevane rakendamine vabastab selja stressist ja võimaldab inimesel end tunda energilisemalt.Alaselg kui neerude piirkond on alati seotud meie alateadvusega. Selg on kogu tervise alustala.
Stretching 30 Stretching 30 on 30-minutiline venitustund, mis aitab taastada lihaste pikkust ja elastsust ning parandab keha painduvust. Rahulik venitus sobib kõigile spordiharrastajatele ja seda on soovitatav teha vähemalt kord nädalas.
Stretching 60 Stretching 60 on 60-minutiline venitustund, mis aitab taastada lihaste pikkust ja elastsust ning parandab keha painduvust. Rahulik venitus sobib kõigile spordiharrastajatele ja seda on soovitatav teha vähemalt kord nädalas.

 

Audentes Fitness

Tondi 84/2, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus