Keha ja meele treeningud

Tunnid sobivad kõigile, parandades liikuvust, painduvust ja keskendumisvõimet. Hea enesetunde ja vaimse tasakaalu leidmine on tempokatele treeningutele mõnus vaheldus.

Tunniplaanis on keha ja meele treeningud märgitud kollasega.

Treening Kirjeldus
BODYBALANCE® BODYBALANCE® kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. BODYBALANCE® parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda.
Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.
Body Mind Therapy

Body Mind Therapy tund seob lahutamatuks tervikuks füüsilise keha, meeled ja teadvuse. Treening põhineb teadmisel, et meie keha on energiasüsteem, mille me ise loome oma teadvuse jõuga. Keha on igas olukorras inimese sõber, kes püüab talle edasi anda infot ning väljendab inimese tundeid, mõtteid ja emotsioone. Tund aitab treenijal harjutuste ja hingamise kaudu saavutada paremat kontakti oma kehaga ning õpetab ajapikku kuulama keha sõnumeid. Tehakse harjutusi ja venitusi, mis pärinevad sellistest süsteemidest nagu jooga, qigong, Shindo jt. Suur tähelepanu on hingamisel, mis loob kehaga ühenduse, vabastab ja lõdvestab. Tund kestab 75 minutit ja sobib kõigile.

EnergyFlow EnergyFlow põhineb väga lihtsatel tasakaalu-, jõu-, venitus- ja energeetilistel harjutustel. Lihastoonust ja energiataset tõstev treening on sobilik algajatele ja edasijõudnutele, naistele ja meestele. Tunnis sooritatakse mantrate, aafrika trummimuusika ja teiste energeetiliselt laadivate muusikastiilide saatel ida- ja lääne treeningsüsteemide harjutusi, mis tekitavad kehas ja meeltes magususe tunde. EnergyFlow on kombineeritud süsteem, millesse kuuluvad hiina traditsioonilse võimlemse, yoga, shindo ja fitness harjutused. Lisaks veel hääleharjutused, mis vabastavad kehast ja meeltest pinged ning mille tulemusena saavad osalejad võimsa energialaengu. Tunnis osalemine toimub paljajalu või sokkides.
Hatha Yoga Hatha Yoga pakub sügavamalt mõtestatud füüsilist treeningut. Tunnis tehtavaid staatilisi füüsilisi harjutusi nimetatakse asana’deks. Need on kergelt venitavad või pingutavad asendid, mis ei nõua suurt füüsilist jõudu. Rõhk on rahulikul hingamisel ja lõdvestumisel.
Tunni lõpuks saavutatakse meeldiv füüsiline, vaimne ja hingeline rahu. Pidevalt harjutades suureneb lihaste toonus ja vastupidavus, paraneb keha painduvus ja tasakaal ning kasvab keskendumisvõime.
Pilates Pilatese treeningul arendatakse spetsiaalse hingamistehnika abil süvalihaseid, mis hoiavad õiget kehaasendit. Tugevad kõhu- ja seljalihased kaitsevad lülisammast ning siseelundeid. Pilates aitab parandada ka seljavaevuseid.
Harjutusi sooritatakse alati kindlas järjekorras, lihtsamast keerukamani. Treening ei koorma liigeseid.
Power Yoga Power Yoga põhineb ashtanga-joogal. Treeningul liigutakse ühest asendist ehk asana’st teise ilma puhkuseta. Tund on füüsiliselt raske. Treeningu käigus tugevdatakse ja venitatakse lihaseid, pöörates seejuures tähelepanu õigele hingamisele. Tunni lõpuks saavutatakse hea enesetunne.
Treening nõuab pingutust ka füüsiliselt heas vormis meestelt, kes harilikult keskenduvad vaid jõutreeningule.
Seljateraapia Seljateraapia harjutusi sooritades saab inimene kontakti iseenda varjatud poolega. Samuti pakub ta neid harjutusi tehes enesele turvatunnet ja suurendab elujõudu.
Seljapinged ja -valud valmistavad muret paljudele. Samas on olemas lihtsad asendid ja harjutused, mida esimeste valusümptomite ilmnedes kasutusele võtta. Nende igapäevane rakendamine vabastab selja stressist ja võimaldab inimesel end tunda energilisemalt.
Alaselg kui neerude piirkond on alati seotud meie alateadvusega. Selg on kogu tervise alustala.
Stretching 30 Stretching 30 on 30-minutiline venitustund, mis aitab taastada lihaste pikkust ja elastsust ning parandab keha painduvust. Rahulik venitus sobib kõigile spordiharrastajatele ja seda on soovitatav teha vähemalt kord nädalas.
Stretching 60 Stretching 60 on 60-minutiline venitustund, mis aitab taastada lihaste pikkust ja elastsust ning parandab keha painduvust. Rahulik venitus sobib kõigile spordiharrastajatele ja seda on soovitatav teha vähemalt kord nädalas.

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus