Otsi
 

Lihtsad ja tõhusad treeningud

Kerget koormust, lihtsat liikumist ja efektiivseid jõuharjutusi sisaldavad treeningud sobivad ka algajale.

Tunniplaanis on lihtsad ja tõhusad treeningud märgitud helerohelisega.

Treening Kirjeldus
BODYPUMP®

BODYPUMP® kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka.

See lihasvastupidavuse treening on üks kõige populaarsem rühmatreening kogu maailmas. Harjutustes kasutatakse abivahendina spetsiaalseid kettaid ja kange, mille raskuse saab igaüks oma treenituse ning hetkevormi järgi ise valida.

Treening sobib nii algajale kui ka kogenud sportijale, võimaldades saavutada minimaalse ajaga maksimaalse tulemuse.

TONE® Kui tahad optimaalset segu jõutreeningust, aeroobsetest harjutustest ja kerelihaste tugevdamisest, siis on see trenn mõeldud just Sulle: tule Les Mills TONE®’i tundi ning Sa saad täieliku treeningu vaid 45 minutiga.
Proovile panev tund, mis sisaldab väljaasteid, kükke, funktsionaaltreeningut ja treeningkummi harjutusi, põletab kaloreid ning viib Su vormi järgmisele tasemele. Samuti on see hea lahendus tugeva aluspõhja loomiseks. Les Mills TONE®’i treening pakub valikuid igale treenitustasemele, tänu sellele lahkuvad kõik tunnist eduelamusega.

Les Mills TONE® tõstab energiataset, suurendab painduvust, arendab tasakaalu ja kiirust ning tugevdab kerelihaseid. Ühtlasi põletad kaloreid ning saavutad parema vormi ja vastupidavuse.

Functional Body

Functional Body on 55-minutiline treening, mille põhieesmärgiks on kogu keha lihaste omavahelise töö parandamine.

Treeningus antakse korraga tööd nii suurematele kui ka väiksematele lihasgruppidele.

Treeningus kombineeritakse tavapäraseid jõuharjutusi omavahel ning arendatakse seeläbi kehatunnetust, tasakaalu, lihastoonust- ja vastupidavust.

Kõht/Selg/Tuhar

Kõht/Selg/Tuhar on 55-minutiline tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid.

Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega.

Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule ning seda võib kombineerida mõne muu rühmatunni või jõusaalitreeninguga.

Kõht/Selg/Tuhar 45

Kõht/Selg/Tuhar 45 on 45-minutiline tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid.

Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega.

Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule ning seda võib kombineerida mõne muu rühmatunni või jõusaalitreeninguga.

 

Jalus