Lihtsad ja tõhusad treeningud

Kerget koormust, lihtsat liikumist ja efektiivseid jõuharjutusi sisaldavad treeningud sobivad ka algajale.

Tunniplaanis on lihtsad ja tõhusad treeningud märgitud helerohelisega.

Treening Kirjeldus
BODYPUMP®

BODYPUMP® kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka.

See lihasvastupidavuse treening on üks kõige populaarsem rühmatreening kogu maailmas. Harjutustes kasutatakse abivahendina spetsiaalseid kettaid ja kange, mille raskuse saab igaüks oma treenituse ning hetkevormi järgi ise valida.

Treening sobib nii algajale kui ka kogenud sportijale, võimaldades saavutada minimaalse ajaga maksimaalse tulemuse.

BODYVIVE®

BODYVIVE® on Les Millsi rühmatreening, kus harjutusi tehakse mõnusa muusika saatel. Treeningul kasutatakse oma keharaskust ja venituskumme.

Tund koosneb kahest osast. Esimene on keskmise pulsisagedusega, kergetel sammukombinatsioonidel põhinev aeroobne osa, kus arendatakse vastupidavust. Teine osa põhineb funktsionaalsel lihastööl: treenitakse just neid lihasegruppe, mida kõige enam tavaelus kasutame. Tund lõpeb mõnusa venitusega.

Treening sobib ka algajale, kuna harjutused ja sammukombinatsioonid on lihtsad ning intensiivsust saab tunni vältel ise reguleerida. 55 minutit kestev treening põletab umbes 550 kcal.

Functional Body

Functional Body on 55-minutiline treening, mille põhieesmärgiks on kogu keha lihaste omavahelise töö parandamine.

Treeningus antakse korraga tööd nii suurematele kui ka väiksematele lihasgruppidele.

Treeningus kombineeritakse tavapäraseid jõuharjutusi omavahel ning arendatakse seeläbi kehatunnetust, tasakaalu, lihastoonust- ja vastupidavust.

Kõht/Selg/Tuhar

Kõht/Selg/Tuhar on 55-minutiline tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid.

Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega.

Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule ning seda võib kombineerida mõne muu rühmatunni või jõusaalitreeninguga.

Kõht/Selg/Tuhar 45

Kõht/Selg/Tuhar 45 on 45-minutiline tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid.

Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega.

Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule ning seda võib kombineerida mõne muu rühmatunni või jõusaalitreeninguga.

TRX®

TRX® on 60-minutiline kogu kehale koormust pakkuv treening, kus kasutatakse erilist spordivahendit ja raskusena omaenese keha. Tõhus, kerelihaseid kaasav tund suurendab jõudu, painduvust, vastupidavust ja tasakaalu.

Treeningus puuduvad keerulised kombinatsioonid ja harjutusi on lihtne järgi teha. TRX sobib nii algajale kui ka edasijõudnule ja annab mõnusa koormuse ka paljude alade sportlastele.

TRX® & Core TRX® & Core on 55-minutiline kogu kehale koormust pakkuv treening, kus kasutatakse erilist spordivahendit ja raskusena omaenese keha. Tõhus, kerelihaseid kaasav tund suurendab jõudu, painduvust, vastupidavust ja tasakaalu. Tunni esimene pool on harjutused TRX® treeninguvahendiga ja tunni teine pool keskendub põhiliselt kerelihaste tugevdamisele, kasutades lisaraskusena kettaid ja hantleid.
TRX® & Core sobib nii algajale kui ka edasijõudnule ja annab mõnusa koormuse ka paljude alade sportlastele.
Wake Up Wake Up treening on kombinatsioon kõigest, mida meie keha vajab, et ärgata ning püsida energilisena terve päeva. Sellesse hommikutreeningusse on põimitud õiges tasakaalus ergutav soojendus, lihtsad liikumised, harjutused oma keharaskusega, abivahenditest kasutatakse suuri fit- ja väikeseid raskuspalle, kummilinte, lisaks ka spetsiaalset vahurulli – FoamRoll. Tunni lõppedes venitused. Treening on sobilik igal tasemel harrastajale.

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus