Otsi
 

Liikuvad ja tõhusad treeningud

Treeningutel tehakse lihtsamaid sammukombinatsioone, et arendada koordinatsiooni ja lihasvastupidavust. Sooritatakse ka tõhusaid jõuharjutusi.

Tunniplaanis on liikuvad ja tõhusad treeningud märgitud tumerohelisega.

Treening Kirjeldus
BODYATTACK®

BODYATTACK® kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka.

Tegemist on intensiivse tunniga, kus tehakse palju hüppeid ja jooksuharjutusi, arendades nii vastupidavust. See kiire tempoga treening on hea rasvapõletaja.

BODYCOMBAT®

BODYCOMBAT® kuulub Les Millsi treeningute süsteemi ning sisaldab võitluskunstide liigutusi ja kombinatsioone.

Tund on üles ehitatud kindlatele harjutustele ja liikumistele, mida tehakse tempoka ning kaasakiskuva muusika saatel. Treening suurendab kogu keha vastupidavust ja arendab koordinatsiooni, põhirõhk on südamelihase vastupidavuse treenimisel.

Bosu

Bosu on rühmatreening, kus kasutatakse pooliku täispuhutud palli sarnast vahendit.

Tunni esimeses osas tehakse astumis-, jooksu- ja hüplemisharjutusi Bosu pallile ning maha vaheldumisi tasakaaluharjutustega. Tunni teine pool keskendub jõuharjutustele.

Treeningul saavad koormuse kõik suuremad lihasegrupid, eriti kerelihased ehk korsetipiirkond. Tund lõpeb venitustega.

Step Fit Step Fit on lihastreeningule suunatud stepaeroobika. Tunni esimene pool koosneb lihtsast stepikombinatsioonist ning sellele järgneb lihastreeningu osa, kus erinevate jõuharjutustega arendatakse lihasvastupidavust. Tund annab hea füüsilise koormuse ning sobib nii algajatele kui edasijõudnud treenijatele.

 

Jalus