Liikuvad ja tõhusad treeningud

Treeningutel tehakse lihtsamaid sammukombinatsioone, et arendada koordinatsiooni ja lihasvastupidavust. Sooritatakse ka tõhusaid jõuharjutusi.

Tunniplaanis on liikuvad ja tõhusad treeningud märgitud tumerohelisega.

Treening Kirjeldus
BODYATTACK®

BODYATTACK® kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka.

Tegemist on intensiivse tunniga, kus tehakse palju hüppeid ja jooksuharjutusi, arendades nii vastupidavust. See kiire tempoga treening on hea rasvapõletaja.

BODYCOMBAT®

BODYCOMBAT® kuulub Les Millsi treeningute süsteemi ning sisaldab võitluskunstide liigutusi ja kombinatsioone.

Tund on üles ehitatud kindlatele harjutustele ja liikumistele, mida tehakse tempoka ning kaasakiskuva muusika saatel. Treening suurendab kogu keha vastupidavust ja arendab koordinatsiooni, põhirõhk on südamelihase vastupidavuse treenimisel.

deepWORK® deepWORK® on atleetlik, väsitav, ainulaadne ja energiline treening, mis erineb teistest tuntud treeninguprogrammidest. deepWORK® põhineb viiel traditsioonilisel Hiina meditsiini elemendil ning yin’i ja yang’i printsiibil, kombineerides füüsist ja vaimu funktsionaalses treeningus. Tunnis ei kasutata treeningvahendeid.
Bosu

Bosu on rühmatreening, kus kasutatakse pooliku täispuhutud palli sarnast vahendit.

Tunni esimeses osas tehakse astumis-, jooksu- ja hüplemisharjutusi Bosu pallile ning maha vaheldumisi tasakaaluharjutustega. Tunni teine pool keskendub jõuharjutustele.

Treeningul saavad koormuse kõik suuremad lihasegrupid, eriti kerelihased ehk korsetipiirkond. Tund lõpeb venitustega.

Step Body StepBody on aeroobset vastupidavust ja koordinatsiooni arendav treening. Tunni esimeses pooles tehakse lihtne kombinatsioon kasutades stepipinki, teises pooles tehakse lihastoonust tõstvaid harjutusi, kasutades selleks erinevaid treeningvahendeid. Tund sobib algajatele ja edasijõudnutele.
Step Fit Step Fit on lihastreeningule suunatud stepaeroobika. Tunni esimene pool koosneb lihtsast stepikombinatsioonist ning sellele järgneb lihastreeningu osa, kus erinevate jõuharjutustega arendatakse lihasvastupidavust. Tund annab hea füüsilise koormuse ning sobib nii algajatele kui edasijõudnud treenijatele.

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus