Spinningu- ehk siserattatreeningud

Spinning on väga tõhus treening, mis toimub saalis siseratastel, muusika saatel ja treeneri juhendamisel. Siserattatreening suurendab nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust. Treeningud sobivad ka meestele.

Saalis on

  • 14 ratast treenijatele;
  • 1 ratas treenerile.

Saalis töötab MyRide+ süsteem: projektor kuvab seinale maastikud ja rajad, tekitades treenijas tunde, nagu ta sõidaks vabas looduses.

Treeningurataste pedaalid on kahepoolsed: seal on klambrid nii tavaliste spordijalatsite kui ka ratturijalatsite (Shimano mägiratta pedaali klotsiga) kinnitamiseks.

Tunniplaanis on siserattatreeningud märgitud oranžiga.

Treening Kirjeldus
Interval Spin Interval Spin on 50-minutiline vahelduva iseloomuga siserattatreening, mille jooksul vahelduvad kõrge ja madala intensiivsusega lõigud. Treening algab soojendusega, millele järgneb tunni põhiosa, mis on kohati kõrge intensiivsusega. Treening lõpeb taastumise ja venitustega. Kasutatakse erinevaid siserattasõidu tehnikaid, sooritatakse ka kiirendusi ja spurte. Soovitav on eelnev osalemine „Spin” treeningutes.
Maraton Spin 75 Maraton Spin 75 on 75-minutiline vahelduva iseloomuga siserattatreening, mis koosneb lühematest ja pikematest intervallidest. Motiveeriva muusika saatel läbitakse treeningu jooksul maratoni pikkune vahemaa, arendatakse vastupidavust ja siserattasõidu tehnikaid. Treening algab soojendusega, millele järgneb tunni põhiosa, mis on kohati kõrge intensiivsusega. Treening lõpeb taastumise ja venitustega.
Spin Spin on 50-minutiline mõõduka ja keskmise intensiivsusega siserattatreening, mis algab rataste seadistuste kontrollimisega. Sellele järgneb soojendus ja põhiosa ning treening lõpeb taastumise ja venitustega. Treening on rahuliku ülesehitusega, kasutatakse siserattasõidu põhitehnikaid, so  „sõidetakse” tasasel maal ja läbitakse mõõdukaid tõuse sadulas ja püsti. Kiirendusi ja spurte ei sooritata. Treening on sobilik nii siserattatreeningutega alustajatele kui ka kogemustega treenijatele.
Spin HIIT 30 Spin HIIT 30 on 30-minutiline kõrge intensiivsega intervallidel põhinev siserattatreening, mis arendab vastupidavust ning kulutab ohtralt kaloreid. Treening lõpeb venitustega.

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus