Otsi
 

Veetreeningud

Tunnid toimuvad Audentes Fitnessi suures basseinis. Väikelaste ujumistund toimub lastebasseinis.

Tunniplaanis on veetreeningud märgitud sinisega.

Treening Kirjeldus
Suppama HIIT

Treening kestab 45 minutit ning selles on kombineeritud basseinis veematil tasakaalu hoidmine ja kehalised harjutused. Tegemist on lõbusa, aga samas intensiivse kogu keha treeninguga, mis parandab lihaste vastupidavust, suurendab jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ning põletab efektiivselt kaloreid. Koormuse saavad nii suuremad kui ka väiksemad lihasegrupid. Treeningu lõpus venitatakse ja lõdvestutakse.

Tund sobib igal tasemel liikumishuvilisele: treeningule on oodatud nii alustajad kui ka edasijõudnud, sest veematil harjutades jagub põnevust ja väljakutseid kõigile.
Trenni võib tulla nii ujumisriietes kui ka mugavates trennirõivastes. Pesemine enne treeningut on kohustuslik!

AquaFit

AquaFit on 50-minutiline veetreening, kus arendatakse nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust. Veetakistust suurendavad ja koormust lisavad kindad, hantlid, jalaraskused ning nuudlid. Treening tugevdab ühtlaselt kõiki lihasegruppe. Toimub nii aeroobne kui ka anaeroobne töö, kasutatakse mitmesuguseid intervalle ja kordusi.

Tund sobib inimesele, kes on enne käinud vesiaeroobika treeningutel.

 Aqua Interval

Aqua Interval on 50-minutiline veetreening, kus arendatakse nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust. Intensiivsed ehk pingutusharjutused vahelduvad vähem intensiivsete ehk taastusharjutustega.

Treeningu tulemusena paraneb südame ja veresoonkonna töö ning kiireneb ainevahetus.

AquaMix

AquaMix on 50-minutiline tõhus veetreening, kus kombineeritakse mitut vesiaeroobika stiili. Tund on väga vaheldusrikas, kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja keskendutakse kogu keha lihastoonuse suurendamisele.

Alustatakse soojendusega. Põhiosas ehitatakse üles sammukombinatsioonid, mille eesmärk on kasvatada vastupidavust ja jõudu. Tund lõpeb venitusharjutustega.

AquaPower AquaPower on 50-minutiline veetreening, kus treenitakse erineva intensiivsusega kõiki suuremaid lihaseid. Tunni tõhustamiseks kasutatakse mitmesuguseid vahendeid.
Süvavesi

Süvaveetreening on 50-minutiline treening kogu kehale. See arendab tasakaalu ja vastupidavust, suurendab lihasjõudu ning tagab hea rühi. Abivahendina kasutatakse spetsiaalset vööd, mis aitab vee peal püsida. Tänu vööle saab harjutusi sooritada ilma põhja puutumata.

Tööd teevad kõik suuremad ja väiksemad lihaserühmad, et hoida keha püstises asendis ning sooritada mitmesuguseid harjutusi ja liikumisi. Paljude teiste vesiaeroobika stiilide kõrval on süvaveetreening üks tõhusamaid, kuna see kulutab palju energiat ning tugevdab eriti hästi just kere- ja süvalihaseid.

Väikelaste ujumine

Väikelaste ujumistunnis tegeletakse igaühega individuaalselt. Lapsevanem on koos lapsega vees ja aitab tal treeneri eeskujul harjutusi teha. Soovi ja valmisoleku järgi harjuvad väikelapsed kõigepealt veega, sulistavad külili, kõhuli ja selili ning harjutavad käte- ja jalgadetööd.

Kogu tund on mänguline ja tore kogemus nii beebile kui ka lapsevanemale. Väikelaste ujumistunni üks eesmärk on arendada lapse eakohaseid oskusi. Ühtlasi on vesi tervisele kasulik, kuna lõdvestab lihaspingeid ning karastab ja tugevdab immuunsüsteemi.

Väikelaste ujumistundi ootame nelja kuuseid kuni kaheaastaseid lapsi. Tunnid toimuvad soojas, 33-kraadises vees.

Enne basseini minekut palume kindlasti käia pesemas. Lastel peavad jalas olema ujumiseks mõeldud veemähkmed või -püksid.

 

Jalus