Veetreeningud

Tunnid toimuvad Audentes Fitnessi suures basseinis. Väikelaste ujumistund toimub lastebasseinis.

Tunniplaanis on veetreeningud märgitud sinisega.

Treening Kirjeldus
AquaBox

AquaBox on 50-minutiline veetreening, kus on ühendatud vesiaeroobika harjutused ning võitluskunstide jala- ja käelöögid ning asendid. Treeningvahendina kasutatakse spetsiaalseid poksikindaid.

Tund algab soojendusega. Põhiosas õpetatakse mitmesuguseid lööke ja ehitatakse üles sammukombinatsioone. Treening lõpeb jõuharjutustega, kus pööratakse rohkem tähelepanu kõhulihastele.

Tegemist on intensiivse ja emotsionaalse tunniga.

AquaFit

AquaFit on 50-minutiline veetreening, kus arendatakse nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust. Veetakistust suurendavad ja koormust lisavad kindad, hantlid, jalaraskused ning nuudlid. Treening tugevdab ühtlaselt kõiki lihasegruppe. Toimub nii aeroobne kui ka anaeroobne töö, kasutatakse mitmesuguseid intervalle ja kordusi.

Tund sobib inimesele, kes on enne käinud vesiaeroobika treeningutel.

AquaGym

AquaGym on 50-minutiline veetreening, kus arendatakse lühikombinatsioonide kaudu lihastugevust.

Treening algab soojendusega ja jätkub intensiivse lihasetreeninguga. Tund ehitatakse üles samamoodi nagu jõusaalitreeningud ehk korduste ja seeriate põhjal. Veetakistust suurendavad ja koormust lisavad kindad, hantlid, jalaraskused ning nuudlid. Treening lõpeb venitusega.

 Aqua Interval

Aqua Interval on 50-minutiline veetreening, kus arendatakse nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust. Intensiivsed ehk pingutusharjutused vahelduvad vähem intensiivsete ehk taastusharjutustega.

Treeningu tulemusena paraneb südame ja veresoonkonna töö ning kiireneb ainevahetus.

Aqua Latino Aqua Latino on 50-minutiline veetreening, kus treenitakse rõõmsameelsete Ladina-Ameerika rütmide saatel.
Tund algab soojendusega, põhiosas saab koormuse südame-veresoonkond ning trimmitakse ka suuremaid lihasrühmi. Lõpus on kerge venitus.
AquaMix

AquaMix on 50-minutiline tõhus veetreening, kus kombineeritakse mitut vesiaeroobika stiili. Tund on väga vaheldusrikas, kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja keskendutakse kogu keha lihastoonuse suurendamisele.

Alustatakse soojendusega. Põhiosas ehitatakse üles sammukombinatsioonid, mille eesmärk on kasvatada vastupidavust ja jõudu. Tund lõpeb venitusharjutustega.

AquaPower AquaPower on 50-minutiline veetreening, kus treenitakse erineva intensiivsusega kõiki suuremaid lihaseid. Tunni tõhustamiseks kasutatakse mitmesuguseid vahendeid.
AquaTone

AquaTone on 50-minutiline tõhus vesiaeroobika treening, kus suurem veetakistus saavutatakse mitmesuguste vahenditega. Harjutused on lihtsad ja paljude kordustega, et osaleja treenitavaid lihaseid selgelt tunneks.

Treening sobib (nagu paljud teised veetunnid) ka lapseootel naistele.

Süvavesi

Süvaveetreening on 50-minutiline treening kogu kehale. See arendab tasakaalu ja vastupidavust, suurendab lihasjõudu ning tagab hea rühi. Abivahendina kasutatakse spetsiaalset vööd, mis aitab vee peal püsida. Tänu vööle saab harjutusi sooritada ilma põhja puutumata.

Tööd teevad kõik suuremad ja väiksemad lihaserühmad, et hoida keha püstises asendis ning sooritada mitmesuguseid harjutusi ja liikumisi. Paljude teiste vesiaeroobika stiilide kõrval on süvaveetreening üks tõhusamaid, kuna see kulutab palju energiat ning tugevdab eriti hästi just kere- ja süvalihaseid.

Väikelaste ujumine

Väikelaste ujumistunnis tegeletakse igaühega individuaalselt. Lapsevanem on koos lapsega vees ja aitab tal treeneri eeskujul harjutusi teha. Soovi ja valmisoleku järgi harjuvad väikelapsed kõigepealt veega, sulistavad külili, kõhuli ja selili ning harjutavad käte- ja jalgadetööd.

Kogu tund on mänguline ja tore kogemus nii beebile kui ka lapsevanemale. Väikelaste ujumistunni üks eesmärk on arendada lapse eakohaseid oskusi. Ühtlasi on vesi tervisele kasulik, kuna lõdvestab lihaspingeid ning karastab ja tugevdab immuunsüsteemi.

Väikelaste ujumistundi ootame nelja kuuseid kuni kaheaastaseid lapsi. Tunnid toimuvad soojas, 33-kraadises vees.

Enne basseini minekut palume kindlasti käia pesemas. Lastel peavad jalas olema ujumiseks mõeldud veemähkmed või -püksid.

 

Audentes Fitness

Tondi 84, 11316 Tallinn
Telefon 699 6699
sport@audentes.ee

Välishooajal 01.06–31.08
E–R 6.30–22.00; L, P 8.00–20.00

Sisehooajal 01.09–31.05
E–R 6.30–23.00; L, P 8.00–22.00

Fitnessi töötajad
Fitnessi treenerid

Facebook

Jalus