Uudised

16. oktoobril alustab loengusari “Treeni targalt”!

13.10.2017

Templikogumise mängu raames alustab 16. oktoobril Audentes Fitnessi loengusari „Treeni targalt“:

  • „Toitumine ja sport – müüdid ja tegelikkus!“ 16. oktoobril (Margus Silbaum) ja 23. oktoobril (Priit Ailt) kell 19.45 stuudios nr 3. 

Kuidas koostada regulaarse treenija menüüd? Päevase kulutatud ja tarbitud kaloraaži tasakaalus hoidmine läbi õigete toitainete. Kui oluline on toitumine treeningutest taastumise juures? Süsivesikute, valkude ja rasvade olemuse lahkamine. Toidu valik vastavalt treeningule. Loengu eesmärk on õpetada ise oma menüüd analüüsima ja hindama.

  • „Spordi mõju tervisenäitajatele“ (Margus Silbaum) 26. oktoobril kell 19.45 stuudios nr 3.

Loengus vaatame 50 erineva spordiala harrastajalt kogutud info põhjal koostatud ainulaadse andmebaasi analüüsist tulenevaid seoseid.  Andmebaasi on koondatud tuhandete vereproovide kõrvale 50 000 päeva jagu toitumis- ja treeningandmeid. Mis näitavad täpsemalt ära seosed, kuidas saavutada soovitud tulemus nii, et ka tervisliku seisundit kajastavad näitajad vereproovis jääksid korda. Räägime füüsilise koormuse kasvuga kaasnevatest terviseriskidest ja võimalikest lahendustest.

  • „Eesmärgipõhise treeningplaani koostamine“ (Priit Ailt) 30. oktoobril kell 19.45 stuudios nr 3.

Eesmärkide püstitamine, hooaja planeerimine, treeningplaani koostamine. Töö, treeningu ja puhkuse õige osakaalu leidmine ja läbi selle vigastuste või läbipõlemise vältimine. Kuidas hoida kogu hooaja jooksul kõrget motivatsiooni? Loengu eesmärk on endale motiveeriva eesmärgi püstitamine ja selle saavutamise teekonna kaardistamine.

  • „Baasharjutuste töötuba“ (Siim Savisaar) 9. novembril kell 19.45, stuudios nr 2.

Töötoa eesmärk on anda oskuseid ning enesekindlust baasharjutuste sooritamisel. Algajatele mõeldes on põhjalikumat sorti ülevaade harjutuste tehnilisest poolest, edasijõudnutele nipid ja trikid oma soorituse parandamiseks. Fookuses ei ole ainult kangi liigutamine vaid ka nende mõju meie füüsisele ja tervisele. Baasharjutusi ehk suurt hulka lihaseid koormavaid harjutusi on mitmeid, antud töötoa keskmes on kükk, rinnalt surumine ja jõutõmme. Käime läbi etapid alates ettevalmistusest kuni soorituse lõpetamiseni, et edaspidistes treeningutes olla teadlikum ja tunda end enesekindlamana.

Loengus osalemine on kõikidele klubiliikmetele tasuta! Tavakliendi sissepääs loengule erihinnaga 5€! Eelbroneerimine toimub läbi iseteeninduskeskkonna või fitnessiklubis kohapeal.

Päeva- või lõunapaketiga klubiliige saab osaleda templikogumise mängu raames ka õhtustes treeningutes ja loengutes.

Jalus