Uudised

Treeninguplaani lisandusid: Interval Body ja võistlussarja “Jõusaali TÄHT” ÜKE

03.11.2014

Jõusaali-täht_Siim-Veri_2015Meil on rõõm pakkuda Sulle täiesti uusi treeninguid: Interval Body ning võistlussarja “Jõusaali TÄHT” ÜKE.

Interval Body on 55-minutiline vaheldusrikas treening, kus intervallmeetodil on ühendatud aeroobne liikumine ja jõuharjutused.

Tund algab lühikese soojendusosaga. Põhiosas vahelduvad hoogsad ja kaasakiskuvad liikumisharjutused suuremate lihasegruppide harjutustega. Kuna tegu on intervalltreeninguga (parim rasvapõletaja), on pulsisagedus erinev: aeroobse töö puhul me kiirendame pulssi ja jõuharjutuste puhul aeglustame seda.

Interval Body treening sobib kõigile, kuna ei sisalda keerulisi sammukombinatsioone ega suurte raskuste kasutamist lihasetreeningus.

Kohtume kaks korda nädalas: esmaspäeviti 17.30 ja reedeti 18.30.
Treeningut juhendab Maris Roosipõld.

Võistlussarja „Jõusaali TÄHT” ÜKE ehk üldkehaline ettevalmistus on 45-minutiline jõusaalitreening, kus valmistutakse viiekuuliseks võistlussarjaks.

Treeningu käigus võtame läbi kõik võistlussarja elemendid, nagu

  • sõudmine;
  • lõuatõmme: meestel oma keharaskusega ja naistel vastukaaluga;
  • naistel istesse tõus ja meestel rippes jalgade tõste kangi puutumisega;
  • kükk: meestel oma keharaskusega ja naistel poole keharaskusega;
  • meestel lamades surumine oma keharaskusega ja naistel rööbaspuudel surumine vastukaaluga, milleks on pool kehakaalu.

Teeme ka muid üldkehalise ettevalmistuse harjutusi.

Treening toimub jõusaalis kolm korda nädalas: esmaspäeviti algab ÜKE 12.00 ning teisipäeviti ja neljapäeviti 17.00. Palume kohal olla kümme minutit enne treeningut ja alustada kardioseadmel iseseisva soojendusega.

Treeningut juhendavad meie jõusaalitreenerid Marko Sildoja ja Siim Veri.

Jalus